איך הכל התחיל..
השבועון גילוי דעת הוקם על ידי ישראל גולדברג לפני כ-10 שנים, לעילוי נשמת בנו אביה יהושע ז"ל גולדברג.
ישראל גולדברג היה בין מקימי 'באהבה ואמונה', עלון השבת הראשון, וביושבו כמנכ"ל והבעלים של חברת הפרסום 'פרסומי ישראל' בחר לייסד עלון חדש שיוסיף תורה וחסד בציבור הדתי לאומי בארץ.
גולדברג, שזכה ללמוד אצל הרב צבי יהודה קוק זצ"ל, בחר לעלון החדש את השם 'גילוי דעת' על שם המכתבים שהוציא הרב והיו נקראים בשם זה.
עלון שבת עם אופי
קהל היעד של העלון הוא הציבור הדתי הלאומי על כל גווניו בדגש על הציבור התורני. זו הסיבה שלצד עיצוב מהשורה הראשונה ורמת תוכן גבוהה, ישנה בעלון הקפדה בלתי מתפשרת על כבוד תלמידי חכמים, וניתן למצוא בו כתבות וטורים ערכיים ללא היגררות אחרי אופנות חולפות.
העלון גילוי דעת מאופיין הן בחיבורו העמוק עם הקוראים בני הציבור הדתי לאומי, והן בשימת דגש על תכנים עדכניים ומדורים ייחודיים המניבים היענות ותגובות רבות.
גילוי דעת, שבקרוב יחגוג את העלון ה-500, ממשיך לשמור על הסטנדרטים הגבוהים המאפיינים אותו מיומו הראשון. העלון מביא לציבור הדתי כתבות מעניינות, טורים של רבנים ואישי ציבור מובילים, קומיקס לילדים, חידות וטורים המתאימים לכל קורא: ילדים, נוער, נשים ומבוגרים.
תפוצה
בנוסף לתפוצה הרחבה של כ-70,000 עותקים בבתי הכנסת, מופץ העלון בדיוור ישיר ובאופן אלקטרוני (ניוזלטר) אל כ-25,000 קוראים. כמו כן כל גיליון מועלה לדף הפייסבוק ולאתר הבית של גילוי דעת.
כראוי לעלון שבת שבראשו עומד ישראל גולדברג, פרסומאי ותיק, פרסום בעלון מהווה השקעה משתלמת כמעט לכל עסק ומוצר שערכיו תואמים את ערכי העלון.